Spänt

Så där då var måndagen den 12 maj över snart med då.
Dagen började rätt segt var väldigt jobbigt att gå upp idag och de vet jag inte när de var senast har alltid hoppat ur sängen direkt jag vaknat men idag låg jag och drog mig från 05.40-06.15 då pappa skicka sms, då var jag tvungen att gå upp för att se va de var fö rväder och tempratur ute. Men när jag väl kom upp slog på tvn och käka frulle piggna jag allt till. De var en konstig spänning på jobbet idag alla var typ jätte slö kändes de som. Sen blev de ju inte bättre av att två personer kom ihop sig och de blev värsta spännngen i köket var lite jobbigt nästan men då tycket jag de var otroligt skönt att vara i grönsakerna så jag hade mitt egna rum hehe. En av konversationerna idag var vill inte nämna några namn så vi säger att dem heter alf och ullda. :) Så här löd de i köket i morse.
Alf var i helvete ska jag få plats med dessa!!!!
Ja ställ dem var faan du vill!!
Okey då för fan!

Haha ja de är inte lätt att jobba i kök jämnt! Tss. Spänningen släåppte väl lite efter våran lunch rast med 13.30 å de höll i sig ett bra tag. Men får hoppas på en bättre dag i morgon. :)

Min cykel färd hem idag var något av de jobbigaste jag varit med om, de blåste så otroligt mycket och självklart hade jag motvind så när jag väl kom till en nerförsbacke så börja de blåsa utav tusan så jag stod still i nerförsbacken jag skojar inte alltså de blåste så mycket så jag kom ingenstans. Sjukt jobbigt var de men bra träning för benen men ändå. Så i morgon vill jag ha medvind tack.

Har inte gjort så mycket mera idag än jobbat, käkat kassler och matvete, pratat med Ida det var mycket trevligt var ju evigheter vi pratades vid i telefon så de var mycket trevligt! Sen var Karl hit en sväng och hjälpte mig med den bärbara datorn så nu funkar den!! :D Så glad nu hehe. Nu kan jag packa ner denna "stora" när jag känner för de! Så nice! Kan även ha med mig den bärbara på tåget på fredag å spela spel med mera. Mycket nice!

Idag var de ju inte ett piss på tvn ju! Suck. Men då får de bli tidigt i säng i stället och läsa lite innan jag somnar, om jag inte fastnar här framför datorn nu vill säga.

Åh mina fingrar som hade blivit så bra sprack upp idag igen, är så lite skinn på ett finger så de lyser helt rött gör rätt ont faktiskt. :( Men är bara att smörja men dem som hade blivit så fina.

Ja just de jag har ju shoppat idag med. En ny bikini och ett par "surf" shorts, i mitt favvo märke WARP alltihop. En trekants bikini och boxertrosor i svart och mörk rosa, shortsen är svarta med ett rosa motiv på sidan, mycket nöjd över detta köp även om de kostade mig en del. Hehe.


Oj mycket onödigt de blev för er att läsa nu! Haha..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0