Trötter

Så där då var denna ute dagen slut då. Hade jag varit hemhemma hade jag forfarande varit ute men nu är de som de är.
Gick en runda till förut och hamna då på skönstaviks badplats och shit va fint de var där. Så där kommer jag hålla till i morgon var många barn som bada va i hur länge som helst galningarna. Jag hitta en fin klippa att sitta på så imorgon ska jag dit :)
Har fått rejält med färg i dag alltså men jag gick nog in i rättan tid så jag inte hann bränna mig, näsan är lite lite röd men inte mycket. De snyggaste är att jag har fått en sol tatuering av mitt halsband haha.

Åh va de är skönt att sova till fotboll på tvn. Somna ca 15.20 och vakna igen ca 17.10 hehe.

Bjuder på lite bilder kommer mera i morgon!


Min plats i solen :)


Ser ju mega tjock ut men var för jag hade så pösiga kläder på mig :)


Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0