Baka baka baka

Godkväll.
 Min söndag blev fullspäckad den också har avrit en mycket händelserik helg.
Vakna av att klockan ringde 09.25 då var de bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för att sedan gå iväg till bowlingen där syster spela, laget vann ännu en match. :) Sen gick jag med dem hem var dock bara jag och maria som gick dem andra var så lata att dem åkte bil haha.. Slappa lite i soffan spela lite tv spel sen åkte jag och maria och köpte mat fick bli en pizza idag mumma. Hihi.. Sen började vi att baka massor av saker, pepparkakor, lussekatter, tryfflar, marsipanrulltårta, fudge ja de mest. Hihi de var jätte skoj så vi ska ta och baka igen när vet jag dock inte. Så kom jag hem vid 20.30 är jätte trött men jag ska inte sova än då jag måste spela spela. haha.. De är emirs fel och callos då dem spelar spel på facebook så då börjar jag med me det och då blir man helt inne i de så de går knappt att sluta. Haha..

Imorgon blir de att jobba igen, blir mycket jobb denna veckan då jag även jobbar till 19 på fredag och sedan ska jag ju jobba typ hela dagen på söndag i bowlingen. Blir även att börja träna igen så imorgon blir de vattengympapass 2 får börja lite lugnt. :)

Ne nu måst ejag fortsätta spela, sen bli rde sängen där jag antagligen kommer läsa en stund då jag äntligen fått tag på boken "Emma mias dotter" älskar ju dessa böker eller älska känns ju dumt att säga men jag gillar dessa böker blir helt fast i dem direkt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0