En dag full med äventyr. haha

Godmorgon, då var de torsdag då och sista natten som sambo..
Idag efter jobbet blir de som vanligt denna veckan att jag ska hem till syster hehe. För vi ska till ikea med cia idag, trevligt trevligt. När jag och cia kommer hem ska vi käka tacos sen ska vi börja städa inte så kul men nödvändigt. För i morgon kommer ju mamma och pappa hit. :) Dem ska sova här hos mig. Så då får de ju vara rent haha.. Ska bli roligt att dem kommer, jag ska ju även vara barnvakt imorgon kväll när dennis päron ska ut och äta.

Sen blir de äntligen lördag, jag och mamma åker till ullared hihi.. Kul kul...

Ute är de mörkt och trist.. Ingen snö här inte, igår var de ju hela 8grader med så höll på att svettas ihjäl när jag gick till jobbet haha..

Hm, verkar som att ingen tyckte min händelse med min kära cykel var rolig eller något sådant då jag inte fått en enda kommentar. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha när du skriver så om dennis tror ju folk att han ALDRIG somnar annars. han somnar ju på fem minuter VARJE dag. ha ha så så grym är du inte ;-) puss puss

2008-11-27 @ 21:37:20
Postat av: syster

det var jag som skrev men det förstod du nog :)

2008-11-27 @ 21:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0