Julmust men ingen pepparkaksdeg :(

Så var de tisdag kväll då dagarna bara springer förbi som vanligt. Jag har precis kommit hem då jag gick till syster efter jobbet. Åkte med henne till backaplan för att byta och köpa en ny overall.
Vi blev otroligt sugna på pepparkaksdeg men till våran stora sorg så hade dem inte fått in de än på coop. :( Så fick bli enbart julmust. Så vi blev lite små sura haha.. Var ju och är ju sååå sugen på pepparkaksdeg. :)

Ikväll blir de till att slöa i soffan igen. Måste ju försöka bli frisk...

För de blir ju två långa dagar torsdag och fredag..


Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen hej Madde!

Nej, det var ju inte igår direkt:)

Jag bor tillfälligt i Åmål men pluggar i Kalstad. Nu behöver du inte grubbla mer på det haha. Vad pysslar du med i Göteborg då?

kramis

2008-11-04 @ 23:57:38
URL: http://vivalaida.blogg.se/
Postat av: Ida

Utmanar dig på min blogg när jag ändå är här:)

2008-11-05 @ 00:48:17
URL: http://vivalaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0