Lördag

Så var de lördag eftermiddag redan då. Ojoj var tar dagarna vägen. Idag var jag iaf barnvakt var borta hos dennis vid 10.45 sen kom callo hem mycket tidigare än väntat så vi hann kolla på emirs bowlingmatch idag med. :) Gick inte så bra men idag var dem mycket nära iaf.
Så imorgon hoppas vi på att callos matcher går bra så man får se en seger iaf hihi fast är allt kul att titta iaf, imorgon är de alltså två matcher att titta på mycket trevligt.

Resten av lördagen ska spenderas i soffan, ska kolla på room service som börjar här snart då jag inte såg de i veckan. Sen blir de att göra lite käk tror de blir bacon och potatis ikväll mumma. :) Ute är de riktigt kallt nu brr.. Mörkt är de redan oxå, men då känns de bra att ligga framför tvn. :)

Nu har jag provat mina julkläder och ojoj va snyggt de blev är sjukt nöjd med dessa kläder kommer nog även blir nyårs kläderna. Hihi..

Kommentarer
Postat av: mikaela

du måste visa dina julkläder :)

2008-11-23 @ 10:46:15
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0