Mörkt och kallt!!

Fy bubblan va mörkt och kallt de är, var ju redan mörkt när jag kom hem vid 15.15 tiden ju. blä säger jag åt de!!

Ny har precis min kära sambo kommit hem, hon står nu i duschen, kvällen kommer vi spendera i soffan framför tvn då de idag är , färjan, matakuten och prison break. Hihi. Ska även slänga i färg i mitt hår. Så vi har kvällen planerad haha.. :)

Va rätt segt på jobbet idag inte så mycket folk som vanligt men dagen gick ändå fort.. Denna veckan jobbar jag ju länge på fredag ända till 19 haha.. Men de är faktiskt mycket roligt att även jobba kväll ibland.. :)

Imorgon ska jag äntligen träna igen blir ett core pass i morgon så jag får börja lite lugnt. Hihi, ska bli så skönt att börja trän igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0