Onsdag

Godmorgon då var de redan mitten på denna veckan med då. Ojoj.. Men såå skönt då är de snrt helg igen hehe..

Igår var jag, syster och cia en sväng till backaplan jag handla inget men såg en hel del jag ville ha. :P Men då inte min lön kom in igår kände jag inte för att köpa något bara titta hihi. Men nu när jag kolla mitt konto så har jag fått in mina pengar gott gott mera än jag trodde.. :) Men ska inte handla något fören lördag då jag och mamma ska till ullared, sen får vi se hur mycket pengar man har kvar efter de haha...

Åh va jobbigt de var med detta pencelinet för antingen ska man ta de 1h innnan man käkar något eller så ska man ta de 2h efter man käkat, så nu sitter jag här och har lite ont men kan ju inte ta någon tablett fören 11 de är lite segt men men hellre de än att gå upp en timme tidigare bara för att ta den. :)

Idag blir de att passa Dennis medans hans päron tränar..

Idag ska jag inte gå till jobbet fören tidigats 10.10 då jag alltid kommer så himla tidigt och de är jobbigt tycker jag då man inte har något att göra dem sista 10-15min innan öppning. Får se om jag klarar av de blir alltid lite lätt stressat så där vid 09.45 hehe att jag inte ska hinna mm mm.. Men sitter iaf här i flanelen ännu så de är ju bra haha.. :P


Kommentarer
Postat av: Maria

Hon fick en emil och en felicia =) Japp men det låter kanon bra det ;)

pUss

2008-11-26 @ 13:28:20
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0