proppmätt..

Söndag idag igen då hehe..
Dagen börjad något tidigare än vad jag hade förväntat mig då syster ringde med 08.10 och sa att Dennis hade feber så han kunde ju inte följa med ut då så de var bara att ta på sig och borsta tänderna och sen knata iväg hem till syster då hon skulle samlas 09.15. Så jag var hemma hos dem redan 08.40 jag och dennis tog de väldigt lugnt, kolla på tvn och käka lite rostade bröd hihi. Callo kom hem igen vid 11.45 så vid 12 tiden gick jag hemmåt, skulle handla en del på willys så var så glad att solen sken så jag slapp bli piss blöt. Fast var rätt så tungt att bära hem kassen men jag fick allt jag skulle ha så ikväll ska jag mysa med färsk limpa med ost och oboy till detta åhh så gott..

Sitter nu här hur mätt som helst då jag har lagat en ny rätt här hemma idag hihi. Detta var kyckling, nudlar, morötter, brocolii och vattenkastanjer som en wok typ, till detta hade jag även cream freach och koks mjölk och så en massa kryddor. Och de var faktiskt riktigt gott. Så de blev ju lyckat men de blev så himla mycket så har jätte mycket mat kvar men min sambo kommer ju hit i kväll igen så kanske att hon vill ha lite fast i morgon typ. Aja de lär märkas..

Nu sitter jag här i soffan och äter lite pepparkaksdeg som jag köpte förut som lite efter rätt hihi..

I morgon är de jobb igen, hoppas på lite bätter väder i veckan så vi får lite mera folk. Sen blir de även en vecka fylld med  träning, imorgon är de vattengympa medel.

Nu ska jag se om de är nått bra på tvn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0