Tråk eftermiddag

Åhh va segt de är att svensson svensson inte börjar fören 21.30 de är ju inget bra på tvn fram till dess. Har på isdansen men inte så inne i de programmet har mest på de bara för att typ hehe.
Fan fan va jag brände mig förut när jag stekte bacon ni vet när de sprätter upp från stekpannan två härliga märken har jag nu på höger handen vackert vackert...
Blev en lite powernap föut med, jag låg och kolla på bigare eller hur de nu stavas sen orka jag inte hålla ögonen öppna så jag missa såklart mer än halva landet runt men men jag fick mig ca 1h sömn hehe.. Var nog väl behövligt tss... Gör jag något annat än att sova haha..


Åhh längtar så tills den 19.e december då jag åker mot långed, ska bli såå skönt att komma hemhem. Jag kommer då att åka hemhem själv fast kommer iallafall att åka bil då jag får ta systers, de ska bli så skönt de med att få åka en stund helt själv var ett tag sen jag åkte en sån bra bit själv jag tycker de är så gott på nått sätt att åka bil själv, spela så hög och vilken musik som helst utan att någon klagar. Hehe.. Längtar även till julen tror detta kommer bli en väldigt mysig jul. :)

Men först får den 29 november komma då jag och mor ska till ullared hihi.. Syster var där idag och jag blev så sugen när jag såg allt hon hade köpt hehe.

Kommentarer
Postat av: syster

jag klagar väl aldrig på vilken musik vi lyssnar på! vi diggar ju samma :-) fast man kan inte spela hur högt som helst med en onge i baksätet förstås hi hi

2008-11-22 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0