Trött idag!

Ojoj vilken långdag de varit, steg upp med 06.30 tidigt de hehe..Sov inte då bra under natten, så var rätt gött trött men men. Haha ute blåste de och var kol svart.
Men dagen har varit väldigt kul då vi varit i kinna och varberg och kolla på när pinpals spelat matcher, gick inte så bra för dem men iaf, var ju en trevlig dagsutflyk. Men nu är jag sjukt trött så funderar på att sova en stund nu i två timmar typ, så jag orkar med kvällen, vill så gärna se på brottskod försvunnen efter svensson svensson men de tror jag inte att jag kommer orka om jag inte sover en stund nu. För nu finns de ju ändå inget att se på så.. :)

Imorgon blir de ingen sovmorgon heller då jag ska vara i hallen 09.15 för att passa dennis under tiden Callo spelar match, hihi mycket bowling denna helgen. :) Men är ju kul att titta på så. :) Men blir ju inte en hel dag i morgon så är ju ingen fara. :)

Ne nu ska jag vila mig en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0