........

Va trött man blir av att bara slappa ändå har jag ju inte slappat hela dagen bara nu på eftermiddagen/kvällen.
"kollar" nu på de där nya på ettan om dansband eller va de är för nått, kollar dock inte så mycket för sitter med min kära dator i knät haha..

Har spanat efter julklappar i nån timme nu mycket trevligt faktiskt. Hihi.. Har även skrivit min önskelista. Tss.. Nörd jag vet!! Men de är ju alltid någon som frågar vad man önskar sig så då är de ju lika bra att skriva ner de.. :)

Syster ringde förut med och fråga om jag kunde sova hos dem imorgon till måndag, då hon ska in och operera sig tidigt måndag morgon och då är de ju onödigt och jobbigt att behöva dra upp dennis för detta. Så självklart kunde jag detta, jag börjar ju ändå inte fören 10.30 på måndga så.. hehe..

Åhh en hel timme kvar tills svensson svensson suck suck haha!!

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0