Ett lite bättre inlägg nu kanske..

Ja hejsan! Nu ska vi se om jag kan få ihop ett ordentlig inlägg. Dennis vill nämligen slö på hela datorn i morse hemma hos syster hehe.
Men nu är jag iaf hemma hos mig, är rätt sliten idag då det var mycket folk på jobbet men vi var bara tre i servicen så blev en rätt tuff dag men rolig då de fanns nått att göra hela tiden!

Nu slappar jag bara i soffan innan de är dafs att gå till träningen som idag består av 25min core! Härligt för magen och ryggen de. hihi...

Ikväll är de ju även en riktig tvkväll med s.o.s familj och dhw :) Nice nice. hihi..
 
Det är redan tisdag de är inte klokt va fort veckorna och dagarna går, ute blir de bara mörkare och mörkare och här i staden blåser de så de är hur jobbigt som helst att ta sig fram. På lördag natt blir de till att ställa om klockan också så då kommer de ju bli ännu mörkare. Men men bara att vänta på snön om de nu kommer någon detta år.
 
Jo jag låna en bok av syster som verkar riktigt bra den heter LIVETS AVIGA OCH  RÄTA
Så nu har jag äntligen kommit in i läsandet igen och de är skönt tycker jag. haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oja erat tjat har gett mig dålig samvete, så fick skriva lite rader ;) Det ska jag göra ! Kram

2008-10-21 @ 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0