Gahhh

Ne fy va dåligt jag mår idag, kan knappt svälja då de gör så ont sen har även näsan börjat rinna nu jätte kul. Och huvudet ja de vill jag liva att jag har ett iaf för  de värker i de. :)
Natten har varit rätt jobbigt vakna av att jag inte kunde svälja de var som jag hade en hel fotboll i halsen. Nu när jag vrider på huvudet så gör de ont i halsen... Så idag får jag gå lite tidigare till jobbet för att köpa strepsil innan jobbet, för dem köper man på apoteket väl!? :)

Så de blir att boka av träningspasset  idag, fast jag inte vill!!!! Men vet att de inte är bra att träna när man är sjuk..


Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Millia

Hej. sugen på ett nytt utseende på din blogg?

kolla in min blogg då :)

2008-10-28 @ 09:28:51
URL: http://dessiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0