Mycket att göra idag

Godmorgon!

Idag har jag fullt upp, alltid lika trevligt hehe.. Först ska jag jobba till 15.00 efter de ska jag till banken och sätta in lite pengar, hem och byta om för att gå ner till Eriksberg och köpa hårfärg och lite alkohol. :)
Sedan klockan 18 är de dags för vattengympa igen och idag är de ett tufft pass som heter vatten/cykel/box men de låter välrigt roligt hihi. När jag kommer hem därifrån ska jag börja packa lite saker som ska med till långed på fredag, tänkte ta med de hem till syster i morgon så vi slipper åka hit på fredag när jag slutat jobbet så vi kanåka direkt från whoopsi känns skönare så. :) Sen blir de soffan och se på tvn!! Hihi..

De är min dag de! Hur ser eran dag ut?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0