Sliten

Nu sover Dennis för natten efter en rolig dag, hehe. Han har varit så snäll hela dagen och busat. Hans nya favvo grej är iaf att pussas och då speciellt på fötterna de är roligt de.haha

HAr iaf varit en mycket slapp dag skönt!! Sov en liten stund vid tre tiden nu är jag jätte trött igen men får allt hålla mig vaken ett tag till iaf haha..
Vi är alla lika dåliga här jag, callo, dennis och emir hihi de är lite sjukt. Haha..

Imorgon bär de av till långed igen då, vi åker när dennis har käka sin frulle.. Ska bli skönt att komma tillmor och far igen även om de bara denna gång blir en natt så är de ändå skönt!!

Nu ska jag gå ner och se om de är nått bra på tvn. ha en trevlig kväll!!

Skriver nog inget fören söndag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0