Träningsdag 2

Gott gott nu är andra dagen förbi, jag tror nämligen att de kan vara dessa två första veckorna som kan bli tuffa tills man kommit igång ordentligt. För jag ska ärligt säga att jag inte alls var sugen på att gå och träna idag då jag har en härlig huvudvärk som suttit i sen 13 tiden ungefär. Men jag ignorera den och tog mig till träningen och nu efter känns de så underbart. Dagens pass var core en träning för rygg och mage! Det var lätt men väldigt tufft. Så de var ett bra pass som jag kommer besök mera. Dock får jag så onte i nacken när jag gör situps vet inte va de är för fel jag gör för jag försöker slappna av så mycket jag kan men sen har jag ju problem med nacken med så...

Det blev även en lite längre promenad idag då jag gick hem till syster efter jobbet bara en liten stund och sen hem från henne, så de blev lite extra träning! Hihi..

Ställde mig även på vågen i morse och blev glatt överraskad. :) Jag har ju en sån cool våg så jag kan se hur mycket kroppsfett, vattenmängd och muskelmängd jag hade gjort stora framsteg här då jag skrev av på jul och så kolla jag i morse så kroppsfettet har sjunkigt från 44% till 33.6% vattenmängden var 44.3% och nu var den 50.3% musklemängden var vid jul 30.7% och nu är den 36.1% Så detta var ju bara bra resultat tycker jag.. :) fast vill så klart förbättra det ytterliggare. Men jag vet dock inte hur mycket vatten mängden ska vara i kroppen.. :)

Nu ska jag äta en mycket god kvällsmat, ett kokt ägg en banan och lite youghurt med havreringar...

Godkväll!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att det blir förändringar på vågen :) men förlita dej inte på den bara! jag o anders kolla upp såna vågar, det är väldigt "ungefärligt" bara... så du kanske förbättrat ännu mer bara att vågen visar nåt annat=) men kul att se förändring eller hur? :D Grattis! Pusss Love<3

2008-10-15 @ 20:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0