Ännu en dag med mycket jobb!

Så blev det en dag med mycket jobb idag med.. Då Mats kom till Whoopis och fråga om jag kunde jobba från 17.00 och visst kunde jag de även om jag hade andra planer för dagen men vad gör man inte för pengar haha.. Men nu känner jag mig mega slö och trött i  kroppen... kommer somna med en gång jag lägger mig tänkte bara kolla på nyheterna först tycker jag är rätt duktig på att kolla på nyheter kollar iaf varje kväll på regionala nyhterna. Är nog inte så många i min ålder som gör de skulle jag tro.. haha..
Iaf jag jobba till 20.45 idag då kom min kära syster och hämta mig då jag hade lite tvätt hos henne som jag behövde ha hem.
Men i morgon blir de iaf bara jobb på whoopsi då jag MÅSTE städa här hemma då Mika kommer hit på fredag och på torsdag hinner jag inte får då ska jag ju träna hih.. Sen vill jag ju gärna inte jobba ihjäl mig heller. :)

Hoppas på en lite ljusare dag i morgon då hela dagen kännts som de vore kväll!!

Jo när är de man ska ställa om klockan!? Hmm!!

Ne nu ska jag borsta gaddarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0