Fika med Emma

Oj de är redan onsdag kväll va denna veckan springer iväg.
Gick jätte bra på jobbet idag också mycket god mat, ryggbiff med stekt potatis med peppar sås.Mumma hihi.. Så är fortfarande mätt haha..

Efter jobbet gick jag hem till syster busa med Dennis och tjata.. Sedan med 17.30 gick jag mot Emma. Va jätte kul att ses igen, så de ska vi absolut göra snart igen.. Men då är de jag som får stå för fikat hihi.. Hon hade en mysig och fin lägenhet.. Förhoppningsvis ska vi börja träna lite ihop mycket trevligt.. :)
Efter en stund drog jag ner till bowlingen där syster med co var. Var inte där så jätte länge då jag ju måste se idol som börjar nu!! Men sitter i soffan så.. :)

Så denna dagen har varit mycket trevlig!!!


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0