I morgon blir de till att söka!

Det blev en lugn och härlig söndags eftermiddag för mig, jag var hemma med 14 tiden.Precis när ja g kom hem så ringde min kära kusin så de blev de att man fastna i mobilen i lite mer än en timme hehe. Men de var bara trevligt. Kanske får en inneboende nån vecka, de kommer bli trevligt om de blir så. Hihi..

Så resten av dagen har jag bara slappat i soffan även kollat upp vad de är jag ska söka för linjer då man får börja söka imorgon. Spännande spännande.

Gjorde även middag idag som fick bli köttfärsås och spagetti den blev sååå god! :)

Imorgon blir de nog en lugn förmiddag sen blir de jobb mellan 17-20 nice nice!

Shit va mega stor månen är nu! Försökte ta kort på den men blev inge bra. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0