Jobb dag 1

Ja då har jag gjort min första dag på jobbet fast jobba ju i fredags men de var mest för att se hur de funka mm.. Men iaf iadg fick jag jobba med 3st andra det var Ida, Cristoffer och Andreas. Mycket trevliga folk.. Dagen gick bra tyckte jag nu har jag ju kommit in i de lite börjar komma igång med bärandet av tallrikar mm då jag ju inte gjort detta på länge. Prata med Cristoffer ang lön mm. Får reda på detta under vecka. Sen så ska jag nu då ha prov anställning i två veckor från och med idag dels för att se hur jag tycker de är om jag trivs mm. oOch sedan för att dem ska se om dem tycker de funkar och trivs med mig. Så de hoppas jag för jag trivs redan, så ska göra mitt absolut bästa dessa två veckor men jag verka ha skött mig bra då Cristoffer sa i morse att "de gick bra i fredags hörde jag" så de låt ju lovande iaf.. :)

Efter jobbet gick jag hem till syster kolla på top model mm sen åkte vi till ÖB då jag skulle ha ett ny skafft till min skurmopp som gick av härom dagen haha.. Sen körde hon hem mig, men när jag kom hem kom jag på att jag inte hade något att käka till kvällsmat eller till frulle så då var de bara att gå ut och gå en sväng till matcenter och köpa lite vinddruvor och yoghurt. :)

Åhh de är såå sjukt god mat på jobbet.. Hihi Idag käka jag kycklingfile med basilka sås feta ost och ris!! Gahhh va gott det var!!! Hihi. Är så bra för då behöver jag aldrig göra mat hemma på veckorna då man får såå mycket mat också, nice nice..

Resten av kvällen spenderas nog i soffan slappandes framför tvn!

Ska ju upp såå tidigt imorgon haha, klockan är ställd på 09.30 tss, skönt med sovmorgon varje dag!! Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0