Jobb jobb jobb

Ja nu har jag kommit hem från jobbet eller jag har varit hemma ca 40min. har käkat lite mat och varvat ner. Hehe.
Idag var de så där lugnt på jobbet men kom lite att göra lite då och då så tiden gick allt snabbt, fast tycker ju de är så kul där nere så jag kollar inte så mycket på klockan. :) så idag blev mina jobb tider 16.30-20.30 Jeje.. Och ska även jobba i morgon samma tid så nu känns de riktigt skönt att de börjar bli lite mer och mer jobb! Jag trivs fortfarande super bra. Trodde ite dett amed att jobba eftermiddag var nått för mig men shit va gött de är att sova så länge man vill och ändå kunna göra något under dagen innan man börjar jobba. Hihi..

Nu är de iaf spikat att de blir liseberg på söndag med la familja... :P Då både mor och far kommer så de ska bli jätte kul. Vi kommer få gå in gratis en timme tidigare än ordinare tid och även få ett mycket billigare åkpass. Tack vare callo och emirs tidinings läsande. Hihi så ska bli roligt hoppas bara de är uppehåll så man slipper regnet! :P

Ne nu ska jag kolla på singelmammorna sen blir de nog sängen då jag vakna på tok förtidigt i morse! :D

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0