Lite förkyld?!

Godmorgon, oj va ovant det var att vakna med att solen lyste lite de är ju inte varje dag som man får se den nu för tiden.
 Jag tror min kära systerson har smittat mig lite grann då jag blev snorig igår innan jag la mig och nu när jag vakna känner jag mig lite förkyld men men är väl dem tiderna nu.

Gårdagen på jobbet gick jätte bra var lite segt i början men sen fick jag göra lite mat iaf. Hihi att de kan vara så kul kan inte förstå de.. Sen svara jag även i telefonen, sedan dem vanliga syslorna plocka disk, diska och stå vid kassan. Nu har även folk börjat prata med mig och de är ju trevligt för jag jobba ju förra torsdagen med och eftersom det är samma folk som trönar på torsdagar så. Det finns allt en del knäppa folk här, hihi. Så fick mig en del skatt kan jag säga.

Idag fredag ska jag ta de rätt lugn tänkte jag ska kolla på tvn nu till elva typ sen får jag gå ner och panta mina flaskor som börjar ta över mitt skåp under diskbänken hehe. Sedan senare ikväll blir det till att passa busen Dennis.

Så kommer nog bli en väldigt bra fredag tror jag.

Ska ta och lägga in lite bilder när jag är hemma hos syster sen då det går lite fortare där..

Nu blir de soffan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0