Rix morgonzoo

Oj va tidigt jag vaknade idag redan med 07.30 men jag låg kvar i sängen och slöa lite framför tvn kom då på att det var ju idag som rix morgonzoo gänget skulle börja sända i tv också så jag kolla på de. Det var väl helt okey men de är allt bäst på radion de syndes att dem inte riktig var vana vid detta med tv sändningar tyckte iaf jag.

Igår kväll fick jag reda på att syster skulle få besök av farmor och hennes sambo, då hon ska hämta dem på stationen så åker dem hit först så dem får se hur jag bor hihi, sen åker jag med dem hem till callo. Så nu på morgonen har jag dammat, dammsugit, diskat och duschat. Så nu är jag klar för besök hihi även om de bara ska kolla så är de ju alltid kul om de är städat.

Så när jag var klar med de så tänkte jag att jag skulle söka till skolan men så funkar de inte vet inte va de är för fel väldigt störande iaf.. Men men får prova senare då..

Vädret idag är ingen höjdare de regnar ju inte men är grått och trist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0