Vilken dag..

Dagen började tidigt då dennis ville upp med 07.15 hehe.. Va inte så trött men ändå..
Käka frulle sen åkte jag hem för att göra mig i ordning inför dagen på liseberg, mor och far kom med 9 tiden så vid 9.30 åkt evi mot liseberg och kom hem nu för en halv timme sedan typ. Vilken dag vi fick strålande väder och typ inget folk på liseberg var såå skönt!! På balder och kanonen var de 5min kö och ibland ingen kö alls.. Va så ovant att inte behöva stå i kö.. Så vi åkte allt mycket mycket trevligt. Va såå kul att åka med mamma då hon har blivit en liten fegis fast hon åker allt nästan ändå men vågar typ inte titta haha.. Så  nu är jag rätt sliten så resten av dagen blir att slappa i soffan där jag för övrigt sitter nu med den bärbara datorn haha, ca ½m från den vanliga datorn, tss...

Imorgon blir de jobb, sen kanske jag får ta och gå till backaplan och köpa ett par jeans.. Och även en ny kolsyre patron då min tagit slut...

ne nu har jag inget mera att säga! haha.. Hoppas ni haft en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0