Vilken kö!!!

Idag har jag och syster varit till stan. Vi åkte dit med två tiden då hon så snällt följde med mig till jobbmässan. Men nä rvi börja närma oss studenternashus fick vi lite smått panik kön var ENORM!! Jag ljuger inte om den var minst 1.5km lång bara på utsidan sen vet vi ju inte hur lång den var på insidan så vi bestämma oss snabbt för att skita i de. Då vi hade med Dennis med, men även om jag varit sjuälv hade jag aldrig ställt mig där. faan va folk säger jag bar aoch under dem 5min vi stod och kolla växte kön bara och allt folk som gick förbi lr bakom oss skulle också dit men dem flesta ändra sig när dem såg kön! Fatta va folk de är här som inte har jobb, hemskt! Så jag bestämde mig för att maila dem jobb som var där istället så de ska jag göra nu i eftermiddag tänkte jag.Dem lär ju typ få 300ansökningar om inte mer typ haha.. Helt sjukt.

Sen gick vi iaf en sväng på stan handla inget lr jo callo handla en halskrage lr va de heter till Dennis.

Nu ska jag  ta och slöa framför  top model.

Imorgon blir de till att tvätta har tvätt tid mellan 13-16.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0