Då var de en skoldag kvar denna veckan då!

Åh åhåh va jag inte tycker om de vi håller på med i skolan nu..

Själva kursen är jätte rolig ett intressant ämne men detta med projekt arbete ne de är verkligen inte min grej. Speciellt inte när vi är sex stycken i våran grupp. Jag älskar våran basgrupp de är inte de men när de kommer till att sex personer ska komma fram till något som alla är med på och hur vi ska lägga upp de osv osv så blir de alltid en massa mas. Åhh tycker de är sjukt jobbigt! Men men får hoppas att morgon dagens 3h resultera i mer än dagens 3h gjorde annars lär jag få krupp..

Dagens föreläsning va grymt bra. Sånt gillar vi.. :)

Nu sitter jag ny duschad och glad haha.. Är rätt trött idag men tror de beror på att min härlig natt sömn blev lite avbryten då jag typ hoppa upp i taket i natt när en arg mycket arg gubbe skrek - " Nu får ni fan håla käften, jävla mäniskor!! " Detta tror jag han skrek minst 3 gånger han var mycket arg. Tror han skrek ut genom sitt fönster var väl antagligen några som satt ute och höll låda eller likanande. Jag blev iaf mega rädd lät precis som han stod 2cm från mitt öra haha.. Så tog en stund innan jag somna om. Sen ringer klockan 07.10 då jag beger mig ut på en promenad innan frulle!

Imorgon är de först 3h tid till att greja med pb sen är de seminarium mellan 13-16 sedan slutar jag. Då åker jag hem till syster och sedan vidare hemhem till långed för hoppas jag och dennis får de för syster men de tror jag väl. Ska ju ändå passa han imorgon kväll om inte annat då dem tränar så va skulle de göra. Känns så onödigt att sitta där när vi lika väl kan åka mot långed! Eller hur syster!! :D


Dagens motion:
25min promenad innan frulle
30min promenad

Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha missade visst den första raden :D boken handlar inte om valborg i lund! Om de ändå vore så väl! haha

2009-04-28 @ 19:53:18
URL: http://susstankar.blogg.se/
Postat av: Lisa

duktig du är som orkar promenera :)

2009-04-28 @ 20:42:42
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0