En trött måndag

Vilken konstig måndag de har varit av någon konstig anledning har jag varit rätt trött. Börja redan i skolan, fast när jag väl kom ut piggna jag till. Hämta Dennis hos dagmamman sen hem till han och vänta på syster som kom tidigare än väntat kolla på våra bästa år. Sen gick jag hem, käka mat, la mig i soffan och kolla på tvn och helt plötsligt somna jag. Som tur var ställde jag klockan på 16.25 för hade ju vattengympa 17.00. Men när klockan ringde ojoj va trött jag var skulle nog lätt kunnat sovit till 18 haha. Men jag tog mig allt upp och gick till träningen idag var de Jens som höll i de. Kulkul med nya pass nu!!
Sen jag kom hem har jag mest slappar framför tv och datorn..

Så otroligt gott att vara ledig i morgon.. Dock har jag tvätt tid men är ju inte så jobbigt som de låter haha..

Morgondagen ser alltså ut som så här, tvätta, diska, läsa har en hel del att läsa till torsdag så tänkte ta tag i de redan i morgon. Sen får de bli någon kanske några promenader om de är lika underbart väder som idag. På kvällen blir de träning.



Dagens motion:
40min promenad
50min vattengympa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0