.........

Idag har jag tänkt mycket på farfar. Jag börjar verkligen sakna han nu! Skulle så gärna vilja ringa han och bara prata lite.
En sak som jag funderat på ett tag har jag nu bestämmt mig helt för. Jag ska tattuera mig igen typ precis över fot knölen på vänster ben. De jag ska tatuera är de kinesiska tecknet för farfar.
Emmas snälla bror har hjälpt mig med detta, han har även målat upp den åt mig så slipper dem göra de på tatto studion. Så ska hämta den när jag är i långed vid 1maj.
De känns jäkligt bra att göra denna tattuering faktiskt nu ska jag bara hitta ett bra ställa som kan tattuera mig. Vore ju bra att göra den nu snart innan den starka solen kommer. Borde även fylla i den tatto som jag har då den ser ut att vara 100år typ men den är fatktiskt typ 5-6år redan helt sjukt!!

Ahh de var skönt att skriva av sig lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0