Godmorgon pollen måndag!

Ja de är så roligt att vara allergisk mot pollen jag verkligen älskar de! NOT!

Klockan ringde 07.15 för att jag skulle hinne med min promenad innan frulle, jätte skönt ute dock ingen sol med de är varmt och då är jag nöjd. Mina ögon är ju mindre nöjda men men så är de ju varje vår och kommer antagligen att vara resten av mina vårar med! De jobbigaste är nog att nysa för jag gör de hel hela tiden.

Nu ska jag strax iväg till vagnen har fullt upp idag, förutom skolan då, så ska jag köpa den nya kurslitteraturen, nytt busskort, troligen en sjal om jag hittar någon fin. Sen ska jag väl äntligen åka hem igen hehe då blir de till att duscha och käka samt börja läsa mina troligen jätte roliga böcker haha..

Ne dags att börja göra sig reda för en hel dag på pedagogen!

Kommentarer
Postat av: cia

köp ett cyklop också! :) Så slipper du ha problem med pollen :) Puss

2009-04-27 @ 12:39:52
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0