Hm, jag känner igen de här.

Nu är en ny vecka här, en inte helt vanlig vecka dock. Var ju i skolan idag då mellan 9-12, fick en gammal tenta idag och ojoj va de ser svårt ut. Men hoppas bara man kommer igång så tror jag att de kommer gå bra.
När jag slutade idag åkte jag hem till syster fixade lite grejor. ;) Sen åkte vi till backaplan då jag skulle byta min kolsyre patron och syster skulle handla blöjor. Så körde syster hem mig sen, då blev Dennis ledsen. hihi. Han drog in min arm i bilen när jag skulle säga hej då. De känndes ju bra. :)

Börja med maten dirket jag kom hem. Ojoj vilken underbar middag jag åt. Lätt de godaste jag käkat på ja vet inte hur länge!!! Det jag käka hittade jag här det enda jag gjorde var att skippa banen istället tog jag jordnötter. Ahh de va så gott så mmm.. Haha.

Så var de dags att sätta sig och läsa lite i kurslitteraturen som jag fortfarande inte kommit igenom. Suck.. Började läsa 15.00. 15.20 sov jag så gott så gott.. Vaknade inte fören 17.40 ooppss.. Tycker jag känner igen detta att jag somnar när jag ska läsa dessa böcker va kan de bero på.? Hm.. Haha.. Men får bli att läsa nu ikväll istället då, nu borde jag ju orka vara upp lite längre så då är de bara till att läsa, för i morgon 16.00 läggs tentan ut!

Imorgon är jag alltså ledig tills tentan läggs ut, då ska jag in till skolan på ett möte med min otroligt sega vfu samordnare och min trevliga vfu ledare.. Ska vara inne klockan 10 så är ju lugnt. När jag kommer hem blir de till att sova, nej mena läsa såklat. Haha..



Dagensmotion:
50min promenad

Varit lite dåligt med motion nu de senatse men de har inte kännts så frestande att gå till gymet när de är så fint väder ute. Men denna veckan är de full fart som gäller!!

Kommentarer
Postat av: TUMADRE svarar:

Hm... du gav mig precis idén att använda cashewnötter i djungelgrytan... :)

2009-04-20 @ 19:31:38
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0