Låååång dag!!

Uhh vilken dag de varit idag. Först worshop, de är ju jätte skoj men väldigt krävande sen var vi i ett svart rum de var svart från golv till tak. Efter de hade vi 50min rast då vi skulle ta oss från artisten till viktoriagatan för att ha seminarium plus att man skulle hinna käka med. Så blev en väldig fart under den korta rasten.. Sen var de då seminarium alla satt typ och sov i dessa tre timmar. De som va de jobbigaste utav allt var att i båda dessa klassrum finns de inga fönster de gör rätt mycket. Man blit sjukt trött..
Men vi stod ut och jag var hemma vid 16.30 bara hem och lämna väskan och ta med plånboken, till willys och hanlda. Sedan hem till syster med familj. Passa dennis, han var go och glad idag. Som alltid hihi.. Nu har jag precis kommit hem..
Väntar på att greys anatomy ska börja, hoppas jag orkar vara vaken haha.. Orka ju bara se de ena avsnittet av dhw igår. opps.. Så får se reprisen.. :)

Imorgon är jag ledig underbart! Hoppas på fint väder, ska passa dennis i morgon på förmiddagen så vore ju toppen om de är bra väder så vi kan vara ute och leka.. :)


Dagensmotion:
40min prom


Men hallå, inte ett enda grattis?!?! Har ju klarat min första tenta som jag någonsin skrivit på universitets nivå, men inte en enda kommentar på de!! Dåligt!!!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejja hejja hejja! Vi är så duktiga så :);)

2009-04-15 @ 20:57:08
Postat av: cia

GRATTIS Maddepadde :)

2009-04-15 @ 20:58:19
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0