Ledig!!

Gahh va skönt nu är hemtenta klar och jag hoppas att den kommer bli godkänd men är heller inte hela världen om jag får komplettera lite.. Men nu ska jag inte tänka mer på de fören kvällen den 14maj för resultatet får vi veta den 15maj. hehe..

Jag blev färdig runt halv elva tiden så då packa jag ihop lite snabbt och gick ut i de härliga vädret, upp på berget och sätte mig på min favorit plats.. Så varmt och skönt. Tänkte jag skulle sitta i två timmar men efter en timme börja de små blåsa lite kyligt, sen börja även hungern komma. Så packa ihop och gick hem, nu har jag käkat omelett med bacon mycket gott.

Det är så otroligt varmt här i min lya direkt solen är framme då den ligger på mitt fönster hela dagarna. Kommer väl ihåg förra sommaren gick knappt att vara här inne då och kvällarna kunde vara riktigt jobbiga. Men får väl skaffa mig en fläkt om så blir fallet även denna sommaren..

Så nu är jag alltså ledig till måndag. Gud så skönt. Vet inte vad jag ska göra resten av denna dag är dock grymt sugen på att läsa en bra bok. Nu känner jag att jag har tid med då.. :) Så kanske att jag går och köper de.

Morgon dagen är iaf planerad och de kommer bli en mycket trevlig dag. Det börjar med att jag ska tvätta, sen vid två tiden ska jag hämta dennis för att sedan åka mot stan och möta syster där vi ska ta och käka lunch på böfhouse. Sen ska de shoppas, hihi.. Men bara för de lär jag väl inte hitta något de brukar ju vara så tyvärr. Men de hoppas jag ju inte att de blir..

Ne nu ska jag se vad jag ska hitta på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0