Nejnejnej de är inte sant!

Hm.. Var som jag misstänkte igår, jag är återigen på väg att bli sjuk.... Suck..
Börja ju redan igår med att jag var trött och ont i huvudet. Idag har jag huvudvärk så tog nyss en ibumetin och hoppas att de försvinner, har även börjat hosta en del vakna några gånger inatt av att jag hosta. Får verkligen panik om de är mina bihåller igen för dem har gjort ont ett tag igen. Gahh.. Så tur jag är ledig idag så jag får vila. Tråkiga med de hela är ju att jag inte kan träna.. Suck.. Men gick iaf ut och gick innan frukosten idag, för tänker inte bara sitta nu när jag äntligen kommit igång igen. Så blir troligen ingen träning idag men tar och går ut och går en gång till istället.

Nu har jag precis varit nere och lagt i tvätt tur de är stora maskiner så blev bara två maskiner skönt de då är jag klar typ halv tolv.
Så dagen kommer spenderas i soffan med att läsa har ett kompendie att ta mig igenom.. Men klockan är ju bara tio så kan slöa lite till. haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0