Solen var är du?...

Godmorgon, jag måste ha en inställd klocka i kroppen nu har jag vaknat 07.39 varje dag. Helt otroligt men men. Skönt att komma upp i tid iof. Har nu redan varit ute och gått sedan käka frulle. Nu sitter jag i soffan och tittar på nyhetsmorgon.

Klockan 11 blir de vattengympa, sen hem och käka. Efter de ska jag ge mig ut och handla lite snus, jordnötter ja lite altt möjligt hehe. Sen blir de noh att gå hem till syster och dennis och vänta på mamma.. :)

Ne nu ska jag sätta igång med ett otroligt roligt projekt jag kom på när jag låg i sängen i morse och drog mig.. :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: mikaela

har du börjat snusa igen?

2009-04-05 @ 22:05:46
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0