vilket möte

Åh herregud är helt slut i huvudet efter detta mötet.. De höll på från 10-11.45 helt otroligt vilken människa min samordnare är.. Åhh hatar henne.. Men nu har jag iaf fått bytt till en förskola efter nästan 2h tjat med denna tant.. Gahh.. Får ju huvudvärk!!
Nu sitter jag och försöker ta mig igenom denna otroligt bar boken haha! Bara en timme kvar tills tentan läggs ut.. Ge mig den nu!!
Min plan är iaf att börja på den direkt och sen vid 18.00 ska jag bort och träna core. Sen hem igen fortsätta plugga sen en paus med lite tv. Sen fortsätta ska sitta upp hela natten om de är så.. Måste komma igång med den nu dirket!! Har redan ångest då de känns som den kommer vara jätta svår..

Ne dags att läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0