3.2km på 20min..

Så där nu är jag inne på sista jobbveckan skönt skönt.. Vädret idag har varit piss, så rätt skönt att jobba men man blir ju så himla seg när de är mörkt och trist hela dagen... Även fast jag var noll motiverad för att jogga idag tog jag mig i kragen och gick ut. Idag på en ny runda som jag mätte till 3.2km detta avklarade jag på 20min så känner mig rätt nöjd med tiden.. Det gick hyfsat lätt bara de att de var så kvavat för precis innan jag var klar börja de mullra som bara den.. Så var väldigt svett när jag var klar. Men så himla skönt..

Imorgon blir de först jobb sen blir de att åka till Bengtsfors för att hämta mina grejor hos ida,ett besök hos tandläkaren och sen hälsa på kära kusin.. :) Får se vad som händer hos cia inte bestämmt de än.. Hihi..

Ja de är väl va som hänt i mitt liv de senaste..

Var ju på kräftkalaset i bengtsfors i helgen med, kul kul.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0