Åh neej..

Så skönt att bara ha tre dagar kvar att jobba.. :)

Nu har jag precis kommit hem från bengtsfors var till tandläkarn tyvärr hade jag ett hål. Suck. Men fick tid redan i morgon så är gött men hatar att laga hål inte för att de gör ont utan just ljudet från borrarna mm.. Gahh.. Får ont i magen bara jag tänker på de haha.. Dock väldigt gött att få de gjort nu när jag inte behöver betala något. :)

Äntligen har solen hittat hem igen dagen började väldigt grå och trist sen spö regna de ett tag men nu är de blått och fint igen.. Nice nice.. Så eftre maten blir de nog att gå ut på en promenad..

Skulle ju vart till Cia iadg men stackarn har blivit jätte sjuk.. Inte skoj de... Hoppas hon hinner piggna till denna veckan så vi kan ses iaf. :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0