Dag-Otto fick mig att göra detta. :)

Gudars vilken go träning de var förut ett jätte bra core pass och en härlig löprunda! Nu blir de ju ingen mer träning fören tidigast söndag.. Men de får iaf bli en lååångpromenad varje dag. Tänker inte och vill inte bli stilla sittandes bara för att jag ska passa Dennis..

Oj hoppas nu blev de visst att jag klickade hem Stefan & Krister - Två ägg i högklackat och Snålvatten & Jäkelskap. Allt bara för att Dag Otto är så grym haha.. Så nu kommer jag aldrig ha tråkigt här hemma då är de bara att kolla på dessa tokar haha..

Nu blir de att kika på friidrott sen blir de att lägga sig i rätt tidigt..

Imorgon kommer de komma in en hel drös med bilder bla från tunisien!

Kommentarer
Postat av: Emma

DAG-OTTO är bäst <3 hahaha

2009-08-18 @ 23:59:50
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0