Dåligt bloggande = fullt upp

Nu är måndagen här alltså en ny vecka och studentlivet börjar igen. Roligt..

Under helgen har linda, mika och nettan varit här vi har haft de mycket trevligt.. Men nu sitter dem på flyget till Cypern.. :) Och jag sitter här hehe.. Men men så är de kan inte vara med över allt..

Idag har jag fullt upp som vanligt gud va gött de är att ha något att göra varje dag. Först skola mellan 9-12 sedan hem till syster och passa dennis till 15.30 typ sen blir de hem till mig och göra mig klar för en joggingtur och sedan vattengympa. Efter de lär jag vara halv död så hihi..

Nee kankse dags att göra sig i ordning inför dagen..

Hoppas ni får en trevlig måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0