En helt vanlig onsdag..

Ojdå nu är de snart helg igen, alltså snart skola.. Hihi..

Sov hos syster inatt som sagt, sover inte alls bra där hehe.. Men men kommer ju sova gott inatt så. Vi gick upp 07.30 callo drog till skolan vid 8. Jag och dennis gjorde oss i ordning för dagis. Så vid 9.30 lämna jag han där så gick jag hem och hämta bilen så åkte jag till netonnet och lämna in min kamera så nu är de äntligen gjort haha.. Tog sin tid hehe.. Sen var de bara hem och slänga i sig en macka och iväg på träning, är såå gött med core pass.. Så kommer nog bli en del core i höst skulle jag tro.
Tog mig en tur till Eriksberg köpte mig äntligen en ny hårborste då jag inte hade några piggar kvar på den andra typ haha.. Jag hade sån tur så de var rea på den med så kosta bara 29.90 istället för 59.90 hihi.. Gick även in på systemet när jag ändå var där så handla inför helgen, fick ju present kort på systemet av syster på 250kr så jag gick bara och plocka i en massa hehe.. Så kommer jag fram till kassan och ska betal ja då gick de på exakt 250kr haha. Rätt bra gjort av mig för gick inte och räkna utan bara tog de jag ville ha typ. Hihi..Så nu har jag väl så jag ska klara mig på lördag haha..

Behövde inte passa dennis nu ikväll för hans mor var för trött för att träna sa hon så då blir jag hemma istället..

Men är rätt säker på att jag kommer få en trevlig och rolig kväll.. ;)

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer du säkert att få ;)

2009-08-26 @ 20:36:39
Postat av: cia

haha ja det är därifrån jag har fått namnet :)

2009-08-26 @ 21:02:36
URL: http://ciajanson.blogg.se/
Postat av: cia

God morron! :) haha du är den enda som kommenterar min blogg! Tur att nån orkar! :) Pusss

2009-08-27 @ 11:13:38
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0