En mysig dag

Åh va glad jag blev när jag vakna i morse för idag gav dennis mig sovmorgon! Till 08.30 så snäll han är, hihi..

Vi vakna till ett jätte fint väder så blev en morgon promenad hem till mig kolla posten och fick en glad överraskning ang min lön. Nice nice.. :)

När dennis sov middag så blev de så att jag med gjorde de hehe.. Sover så himla dåligt här alltså, är nog för att de är på tok för ljust i sovrummet de finns ingen rullgardin eller likande så blir lite ljust.. Men nu är de en natt kvar sen får jag sova i min sköna säng igen hihi..
De blev iaf en sen middagslur idag vi vakna till vid 14.30 då var de bara att göra sig i ordning så gick vi bort till bowlinghallen då PinPals hade grillkväll typ.. Först va de en timmes bowling sen upp till rambergsparken för grillning och spelning av kubb och frispygolf "hur man nu stavar" Så har aft en jätte mysig eftermiddag, vi kom hem med 19.30 då var de på tiden att borsta dennis gaddar läsa några böcker sedan bums i säng. :)
Och ja jag hamna här hehe.. Men ska nog snart lägga mig och kolla på någon film tror jag..

Imorgon får man middags sällskap mycket trevligt.. De är söta Hanna som kommer hit på lunch/middag.. Ska bli mysigt.. Sen kommer Dennis päron vid 17 tiden..



















----------------------------------------------------------------------------------------------------

Åh vad jag längtar till nästa helg.. Då kommer mina tre favvorit girls.. Vilken helg de kommer bli!! :D




<3<3<3
xoxo

Kommentarer
Postat av: mikaela

såg mysigt ut :) jag längtar oxå grymt mkt <3

2009-08-22 @ 21:36:47
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: Susanna

hehe nej jag hade aldrig sovit i husvagn innan :P men jag överlevde natten och det var helt okej ;) pöss å kram!

2009-08-23 @ 16:17:57
URL: http://susstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0