Första stadsturen gjord..

Godkväll.. Nu sitter jag hemma hos mig igen. Så skönt att vara hemma igen.. Sitter som jag alltid gör här hemma i soffan med datorn i knät och tvn på.. Plus ett glas bubbelvatten kan ju inte bli bättre detta. Hihi..

Vi kom iväg lite efter 10, de var sjukt segt att köra speciellt till uddevalla men stanna där och käka en korv.. :P Sen var de bara att trampa gasen i botten på motorvägen hehe.. Vi vär la här jämt efter tolv då var de bara att bära in allt i lägenheten sen hem till syster men där sa vi typ bara hej så äkte vi iväg och handla. Så nu klarar jag mig till den 25:e då jag ska stor handla. Sen hem till syster igen då vakna dennis, så då fick man sig en mysig kram och puss.. Efter en stund kom Emir hem då blev de att käka pizza mycket gott hehe.. Åkte hem hit vid fyra tiden vinka av mamma sen var de bara att börja packa upp. På med bra musik så gick de också bra dock sjukt tråkigt att packa upp viste inte riktigt var jag skulle börja haha.. Så nu är de som vanligt här hemma och jag njuter av ett rent och fint hem haha. Var klar med allt vid sex tiden då var de bara att byta om för en joggingtur min första i stads miljö. Det gick väl rätt bra men mycket jobbigare iaf mentalt att springa så här bland folk men jag lär väl mig de med.. :) Det blev iaf en runda på 3.8km som tog mig 17min 33sek.

Imorgon blir de att gå upp 07.15 för att infinna mig hos syster och dennis innan 08.15, sen ska jag till banken i morgon och även öpnna mitt träningskort igen så jag kan börja köra lite pass igen. Längtar faktiskt efter core passen dem är så sköna. :)

ne nu ska jag kika efter en bärbar dator som jag ska köpa till mig själv i present haha..

Kommentarer
Postat av: cia

Du har ju en bärbar? :) jag är sugen på en minidator, en sån rosa! :) puuuussss

2009-08-17 @ 00:15:56
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0