Gick ju bra trots allt..

Nu sitter jag här igen ny duschad och go haha..

Gick faktiskt mycket bra att jogga idag, även om jag hade/har tandvärk.. Blev på 20min idag med så är nöjd..

Så nu vet jag inte vad jag ska göra tycker dagarna nu förtiden går såå sakta fast är väl gött på ett vis men har ju inget att göra känns de som..  Fast igentligen har jag fullt upp varje dag..
Imorgon jobbar jag sen blir de att vara med nettan vi ska käka pizza sen blir de att kolla på div5 fotboll. :) På fredag vet jag inte riktigt va jag ska göra men något lär de ju bli,  kanske en sväng till Larsson om inte har något för sig..
Det blir även till att packa i helgen då jag åker hem till sköna göteborg igen på söndag tror jag de blir om inte lördag.. Sen nästa vecka är de full fart ska passa dennis hela veckan men bara lite på måndag, tisdag men sen blir de 24/7 från onsdag till söndag då hans päron åker till Paris.. Sen 28-30/8 får jag främat av inga mindre än Larsson, Nettan och Mika!! Kommer bli skoj skoj.. :) Så har en del att se framemot sen börjar skolan igen den 1/9 ska också bli mycket roligt..

Men de som jag ser framemot allra mest är den 26/11 då ska jag och kära syster på TAKIDA! Fatta va grymt de kommer vara!! :D

Nu får jag väl gå ner och ta mig något att käka och vara lite social mot päronen..

xoxo

Tack syster.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0