hallå hallå, banan banan, nice price, price price

Heej!! Då har man kommit tillbaka till Sverige igen då efter en nundebar vecka i värmen.. Vi kom hem igår vid 11 tiden landa vi. Så var rätt sliten igår då vi fick gå upp vid 00.45 för bussen till monastir gick 02.05 lyckades iaf sova två timmar på flyget men annars var de inte så mycket man sov igår.. Men nog om de. Har haft de underbart i solen haft mellan 35-45 grdera varje dag!! God mat och trevligt sällskap. Bilder kommer men orka inte sätta mig vid mors dator nu gör de i morgon istället.. För bilder säger ju mer än tusen ord sägs de ju. ;)

Idag var man då tillbaka på jobbet, är inte alls tråkigt själva jobbet men shtit va tomt de var utan Sofia. :( Kändes jätte konstigt att komma ner till labbet så var hon inte där. Så Sofia du var mycket saknad idag och kommer så vara dem åtta dagar jag har kvar att jobba..

Sen blev de hem och slöa eller om man nu kan de då vi fått hem katterna HD och Dexter hämta hem dem igår hihi.. SÅ söta så.. Var så himla trött vid 15 tiden så då blev de dags att ge sig ut på en joggingtur men idag tog jag fyrhjulingen och åkte ut i skogen vid tjärnen och sprang där istället för är lite tjatigt att springa elljusspåret varje gång. Så blev en skön joggingtur idag härligt härligt..

Ne ny har jag många bloggar att läsa ikapp :)

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

aaa va roligt :D ska bli jätte kul att träffas och festa ihop igen.. längtar efter bilderna hihi.. det kan jag göra :)

2009-08-04 @ 23:57:06
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: mikaela

jjaaaa verkligen :) hoppas hoppas att det fina vädret håller i sej.. kul längtar

2009-08-05 @ 21:02:56
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0