Här kommer en hel hög med bilder från tunisien en del vackrare än andra haha

Dag 1!


Dag 2


Dag 3!



Meen åhh!! Nu har jag försökt ladda upp dessa bilder itre dagar!! Men denna datorn och internet är helt cp!! Så nu får jag inte upp mera bilder.. Men men detta är ju några iaf har bara 35st kvar att ladda upp.. Suck.. Men får proav senare annars får ni vänta med att se dem tills jag kommer hem till gbg där de går något fortare att ladda upp...


Idag skiner solen och de är jätte härligt ute.. Nu har jag bara 7dagar kvar att jobba underbart!!

Senare ska jag och Emma åka till bäckefors först för att spela lite minigolf och fika sen blir de att kolla på herrlagsmatchen trevligt trevligt..

Har hunnit med min joggingtur idag med. Åhh va skönt de är att vara ute och jogga i skogen.. Har ju bytt ställe att springa på nu.. :)

Xoxo

Kommentarer
Postat av: mikaela

ser riktigt nice ut :) vill oxå vi får fasen boka in en resa madde jag får ju krupp av att stanna kvar här i sverige hehe..



smal du har blitt då :)

puss

2009-08-06 @ 19:23:13
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0