Hem till Hisingen!

Godmorgon.. Idag är sista dagen här hemhemma i långed.. Ska bli så undebart att fåå komma hem till mig igen och få göra som jag vill.. Inte för att de varit några problem här hemma hos mor och far men iaf.. Att få sköta sig själv är nog de bästa.. Vet inte riktigt när vi åker men jag är klar iaf bara vänta på att mamma ska bli klar så åker vi.. Så de blir nog en rätt lugn dag ska dock ut och springa idag tänker inte ändra på mina rutiner.. :) Mer än nödvändigt ska jag väl säga för nu iveckan blir de ju lite speciellt med tanke på att jag ska pass Dennis. Men jag hoppas de går så bra på dagisinskolningen att jag kan lämna han en stund där ons-fre så hinner jag träna medans han är där. :)

Hur ska man sammanfatta denna SOMMAREN då? För jag tycker sommaren är slut nu dels för att jag åker hem och sen för att de är så himla kallt ute riktigt höst väder redan tyvärr.. Men jag har iaf haft ett sommarjobb som jag har gillat och tjänat pengar på. Jag har varit på liseberg, de har blivit en del fester, fotboll, på tok för lite sol och bad. Men jag fick iaf en underbar vecka i tunisien.. Jag har hunnit träffa många av mina underbara vänner som jag är så glad över att jag har.. Så a jag är hel nöjd med denna sommaren även om de vädermässigt nog varit de sämsta jag varit med om men hehe..

Ne nu ska jag jaga på mamma lite så vi kan åka någon gång hehe..

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0