Jag höll va jag lova..

Åhh ja herregud vilken dag!! Har varit ute nästan hela dagen.. Så underbart..

Vi tog oss en ordentlig långpromenad förut härifrån till mig och tillbaka fast vi tog svägen om dammen med, där hade vi en mysig fika stund som avslutades med att dennis mata ankorna för jag var typ livrädd haha.. Tog faktiskt lite kort så ni får se.. :)

















när vi kom hem var Dennis lite slö så vi satte oss i sängen och läste lite.. Tills han fick syn på kameran då villa han "posa" lite, ja på hans vis hehe. Jag ser dock helt cp ut :P







Natti!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hehe va gullig :) ser lite ut som Emli i lönneberga me den mössan :P..

2009-08-20 @ 20:50:49
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: mikaela

snällt :) kanske skulle fundera på de hehe... ja det ska bli riktigt roligt :D

2009-08-21 @ 21:59:03
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0