Madde va gör du inne?!?!? Gå ut!!

Halloj... Vilken underar dag vi har här idag.. Ännu lever sommaren kvar, nice.. Men va gör jag då här inne?!
Jo de är så att jag precis kommit in, då jag varit och lämnat Dennis på dagis, idag är första dagen att lämna helt mellan 9.30-12.00 men de går nog bra.. Han lev lite lessen när jag gick men slutar lika fort när han inte ser en längre.. Så jag gick till willys och banken.. Så nu är fikat till pikniken köpt.. Tänkte jag skulle sätta mig ute i solen med en bok men då har inte solen kommit till baksidan ännu för vill inte sitta på framsidan hihi.. Därför sitter jag här inne nu, blir att sätta sig ute när jag hämtat dennis och han sover. Sen när vi käkat efter han vaknat så tar vi oss en sväng till ankorna i dammen så har jag ju köpt fika så kommer allt vara ute mycket idag iaf.. hihi...

Sitter och lyssnar på Ledin nu via spotify som syster lyckas fixa som jag me vill ha!!! :( Men ska fixa de om en vecka när jagköpt mig en mini pc. :) Iaf Ledin spelar ju på liseberg ikväll vore nice att gå dit och lyssna men lite tråkigt själv, okey dennis är ju med men han kommer ju sova i vagnen.. Men men får se hur jag gör..

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0