Måndag...

Då var de en ny vecka igen då. Jag har varit hemma här i göteborg en vecka redan. Shit va fort dagarna går, om en vecka sitter jag i skolan igen. Längtar faktiskt lite. Ska bli så kul och se vad va ska göra de näramste året, när jag kollat på schemat ser de ju mycket lovande ut hihi..

Det var såå skönt att få sova hela natten inatt utan att bli väckte hehe.. Sover betydligt bättre i min egen säng. Men vakna ändå vid 08.15 men utvilad så då var de ju okey. Jag koka mig ett ägg sen gav jag mig ut och sprang ojoj va de kändes att de var några dagar sedan gick lite halv trögt men jag rivstarta med att ta 80trappsteg upp för ramberget hehe. De kändes vill jag lova. Hitta en ny väg att springa igen denna var mycket mysigare än de förra då jag sprang mer i skogen och i parken mm.. Så denna tur tar jag nog flera gånger. Är så skönt att ha lite vägar att välja mellan är rätt tråkigt att springa samma jämnt. :) Jag var ute i 25min lagom så här efter ett litet uppehåll.

Så nu sitter jag här ny duschad hehe.. Blir nog så att jag följer med syster och dennis in till stan en sväng. Callo ska köpa present till Dennis. Jag har faktikst redan köpt present till han. Mycket nöjd över presenten faktiskt hihi..

Jag behöver dock hanlda lite mat eller youghurt så jag kan käka någon kvällsmat och frulle i morgon hehe.. För de är tomt i kyl och frys men är ju för att i morgon ska jag till City Gross. Älskar den affären hehe. Så de är vad jag önskat mig av syster i present att få åka dit hihi..

Sen måste jag verkligen städa här hemma är sjukt hur de kan bli så dammigt när man inte ens är hemma.. Så de får jag sysslesätta mig med ikväll för i morgon kommer ju mor och far hit då får de ju se rent ut haha.. Ska även på vattengympa i eftermiddag ska bli skoj att komma igång med de igen. Hoppas på nya roliga pass..

Åhh i morgon ska jag köpa dator trallalalallaaa.. :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

hehe nee det gjorde vi i och försig inte men man kan väl inte köra på som en galning ändå när det är två som cyklar över.. sur blev jag i alla fall.. men det e väl alltid så kör man bil, hatar man cyklister och cyklar man hatar man bilister hehe

2009-08-24 @ 21:02:45
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: cia

GRATTIS! :) Hoppas din dag blir mycket bra idag! Puss puss

2009-08-25 @ 10:35:42
URL: http://ciajanson.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis tjejen! Hoppas allt är bra och att du får en kanon bra dag.



Puss och Kram

2009-08-25 @ 11:26:03
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0